Klientai, kurie įsigijo „Apple Vision Pro“ ausines, pradėjo grąžinti produktą į parduotuves. Pagal „Apple“ politiką, klientai turi galimybę grąžinti įsigytus įrenginius per pirmąsias dvi savaites nuo pirkimo datos. Todėl naujai išleistos „Vision Pro“ ausinės sukėlė nemažai iššūkių.
Pagrindinė priežastis, kodėl klientai nusprendė grąžinti ausines, yra susijusi su nepatogumais, su kuriais susiduria naudojant šį naująjį produktą. Daugelis vartotojų skundėsi, kad ausinių svoris nėra optimaliai paskirstytas, todėl ausinės gali sukelti diskomfortą ir spaudimą ant priekinės galvos dalies.
Antra, dėl neaiškaus galvos judesio atpažinimo ir vaizdo pasikeitimo vėlavimo kai kurie naudotojai patiria jūros ligos simptomus. Tai susiję su vaizdo ir judesių nesuderinamumu, kuris gali sukelti nepatogumų ir netgi regos pervargimą bei ašarojimą.
Be to, kai kurie klientai, naudojantys „Vision Pro“ ausines, patyrė nuolatinius galvos skausmus. Tai gali būti susiję su nepatogumu, kurį sukelia ausinių prigludimas prie galvos, kuris gali būti nepakankamai pritaikytas dėl skirtingų galvos formų.
Nors „Apple Vision Pro“ buvo reklamuojamas kaip priemonė didinti produktyvumą dirbant su programomis, daugelis vartotojų skundžiasi greitu nuovargiu, kuris atsiranda naudojant šias ausines, o tai gali turėti įtakos darbo efektyvumui.
Kai pakilios emocijos susijusios su naujos technologijos įsigijimu nurimsta, vartotojai pradeda suprasti, kad „Vision Pro“ dar neatitinka jų lūkesčių dėl produktyvumo ir ilgo naudojimo. Nepaisant to, kol kas dar per anksti daryti išvadas apie tai, kiek daug klientų galiausiai nuspręs grąžinti ausines į parduotuves, nes dvi savaitės dar nesibaigė nuo pirkimo momento.